"" Purple Area: Min granne i veckans Metro Bostad

lördag, november 12, 2011

Min granne i veckans Metro Bostad

I den här veckans Metro Bostad har vi ett hemma-hos-reportage från min granne och kompis Kattis. Ursnyggt hem som aldrig blivit publicerat förut! Missa inte det, du hittar reportaget på nätet här. Jag och fotograf Fredrik Hedén var där. Det är ett hem med nästan bara svart, vitt grått och naturmaterial. Checka soffbordet, är det inte ett bord som man kan bli grön av avund för? Det kommer från Annuzza, köpt hos 1021 Designcenter.


This is from my neighbor Kattis, her home is in this weeks Metro Bostad. I and the photographer Fredrik Hedén were there. Check it out here. I just love the coffee table from Annuzza.

10 kommentarer:

Daniella Witte sa...

Såå roligt att få se en av mina kunders hem! Jätte fint verkligen. Kram Daniella

Cez sa...

fantastic coffee table!!!!

seventeendoors sa...

Ja, jag gillar soffbordet, tittade själv på det till vårt hem.. Ångrar mig lite nu..
/Ulrika

Casa Loda sa...

Snyggt!
Annika

Lise-Lotte sa...

Riktigt fint reportage & ett jättefint hem.
Kram
Lise-Lotte

Jimmy Schönning HEM sa...

Bordet var jätte vackert och förtjänar tillsammans med hemmet helt klart en plats i en tidning.

Hoppas du får en härlig vecka!

Elisabeth sa...

Fondvägg, vitt, någon accentfärg, vanliga möbler. Jag förstår absolut inte vad som är inspirerande med att göra ett reportage om ett för mig helt ordinärt hem som många har exakt likadant.

Inget spännande eller kittlande på något sätt. Du som är duktig på reportage leta fram något som man aldrig tidigare sett, något vågligt och djärvt.

Emmeli sa...

Finns det någon chans för dig att ta reda på var hon har köpt sin matta? Stod inget i reportaget.

MVH Emmeli

purple area sa...

Emmeli, mattan under soffbordet kommer från Hay.

Anonym sa...

Nádherné,inspirativní,čistý bílý styl miluji.Děkuji Marie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...