"" Purple Area: Färgchock med Rice

torsdag, november 06, 2014

Färgchock med Rice

Igår var det bloggevent med RiceSlättarps Gård. Jag var beredd, med solbrillorna redo, på full färgchock och självklart blev det också så. Rice visade upp sina nya produkter inför våren och sommaren 2015. Vi bloggare fick också prova på att göra var sitt våningskakfat, kul idé!

Här är några av mina favoriter ur deras sortiment - de klassiska korgarna (som även finns i natur) och porslinsserien i italiensk keramik i vackra matchiga färger (finns för oss färgskygga även i vitt).


















































Foto Purple Area

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men Susann, man får ju lov att säga att det är viktigt med färg på många sätt. Fast jag förstår vad du menar och jag håller med. I lite lagom doser så är det ju snyggt och häftigt och kul. Lagom färgstarka bilder😉
Hälsar Anita

purple area sa...

Anita, äh jag skämtade lite. Just nu är jag personligen inte så mycket inne påför färg men i mitt jobb däremot är färger både viktigt och självklart!

Trevlig helg!

/Susann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...